Αγορά & Πληρωμή
Παραδίδουμε τακτικά στο Βέλγιο, τη Βουλγαρία, την Κύπρο, τη Δανία, την Αγγλία, την Εσθονία, τη Φινλανδία, τη Γαλλία, την Ελλάδα, την Ιρλανδία, την Ιταλία, την Κροατία, τη Λετονία, τη Λιθουανία, το Λουξεμβούργο, τις Κάτω Χώρες, τη Νορβηγία, την Πολωνία, την Πορτογαλία, τη Ρουμανία, τη Σλοβακία, τη Σλοβενία, την Ισπανία, τη Σουηδία, την Τσεχία, τη Γερμανία, τις ΗΠΑ και την Αυστρία.
Όταν κάνετε την παραγγελία σας, θα σταλεί επιβεβαίωση στη διεύθυνση email που έχετε δηλώσει κατά την παραγγελία. Η παραγγελία σας θα διεκπεραιωθεί εντός 24 ωρών. Στη συνέχεια, θα λάβετε ένα νέο email όταν αποσταλεί η παραγγελία σας.
Το πακέτο σας συνήθως συσκευάζεται εντός 24 ωρών και αποστέλλεται το συντομότερο δυνατό. Ο κανονικός χρόνος παράδοσης εντός Σουηδίας είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες, και το πακέτο παραδίδεται στο πλησιέστερο σημείο παραλαβής από τη DHL ή τη Bring. Για παραδόσεις σε άλλες χώρες εκτός Σουηδίας, ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι 3-5 εργάσιμες ημέρες.
Προσφέρουμε επίσης παράδοση με DHL Express σε πολλές χώρες στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ, με χρόνο παράδοσης μόνο 1-3 ημέρες για τις ΗΠΑ και 24-48 ώρες για την Ευρώπη. Οι τελικές επιλογές αποστολής και οι τιμές εμφανίζονται πάντα στο ταμείο.
Πάντα προσπαθούμε να σας παρέχουμε μια γρήγορη και ασφαλή εμπειρία παράδοσης, ανεξάρτητα από το πού βρίσκεστε.
Το κόστος αποστολής εντός Σουηδίας είναι 49 kr για παραγγελίες κάτω των 399 kr. Για παραγγελίες άνω των 399 kr, προσφέρουμε δωρεάν αποστολή.
Για παραδόσεις σε άλλες χώρες, το κόστος αποστολής ποικίλλει ανάλογα με τον προορισμό, και η τιμή μετατρέπεται από σουηδικές κορώνες, το οποίο σημαίνει ότι μπορεί να ποικίλλει ελαφρώς ανάλογα με την ισοτιμία. Διαβάστε περισσότερα
Οι επιστροφές χρημάτων γίνονται κανονικά εντός λίγων ημερών από την ολοκλήρωση του θέματος που προκάλεσε την επιστροφή χρημάτων.
Μαζί με την Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Sweden, προσφέρουμε τις εξής επιλογές πληρωμής όπου η πληρωμή γίνεται απευθείας στην Klarna:
Πληρωμή εντός 14 ημερών: Ο χρόνος πληρωμής είναι 14 ημέρες από την αποστολή των αγαθών. Μπορείτε να βρείτε τους όρους για την πληρωμή εντός 14 ημερών εδώ. Λογαριασμός: Ο λογαριασμός Klarna είναι μια πίστωση λογαριασμού που παρέχεται από την Klarna και δίνει στον κάτοχο της πίστωσης τη δυνατότητα να πληρώνει τις αγορές του μηνιαίως με τουλάχιστον 1/24 (ελάχιστο 50 SEK) του συνολικού ποσού της πίστωσης που χρησιμοποιήθηκε ή σύμφωνα με τους όρους που έχουν εγκριθεί στο ταμείο. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον λογαριασμό Klarna, συμπεριλαμβανομένων γενικών όρων και τυποποιημένων ευρωπαϊκών πληροφοριών καταναλωτικής πίστωσης, μπορείτε να βρείτε εδώ.
Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την Klarna εδώ και να διαβάσετε τους όρους χρήσης τους εδώ.
Δεχόμαστε VISA, Mastercard και American Express. Σημαντικό να γνωρίζετε είναι ότι προσφέρουμε 3D Secure/SecureCode που είναι μια ασφαλέστερη λύση για εσάς που πληρώνετε με κάρτα.
Δικαίωμα υπαναχώρησης & Επιστροφές
Ελέγχετε πάντα ότι η αποστολή σας είναι αβλαβής κατά την παράδοση. Σε περίπτωση ζημιών, λανθασμένων προϊόντων ή ελλιπών αγαθών, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@koreanbeauty.se.
Έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης για 30 ημέρες από την ημερομηνία αποστολής των αγαθών από εμάς. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, μπορείτε να επιστρέψετε τα αγαθά σας για ανταλλαγή ή επιστροφή χρημάτων (δεν καλύπτουμε τα έξοδα επιστροφής). Πάντα επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας πριν από την επιστροφή.
Τα προϊόντα πρέπει να είναι αχρησιμοποίητα, ανοιγμένα και στην αρχική τους συσκευασία. Εάν τα προϊόντα είναι κατεστραμμένα ή χρησιμοποιημένα, δεν ισχύει η επιστροφή χρημάτων.
Σε περίπτωση εγκεκριμένης καταγγελίας, επιστρέφουμε το ποσό άμεσα.
Θα σας χρεώσουμε τα επιπλέον έξοδα που προκύπτουν από μη πλήρεις επιστροφές, εναλλακτικά δεν θα δεχτούμε την επιστροφή.
Η Koreanbeauty.se είναι εξουσιοδοτημένος μεταπωλητής για όλες τις μάρκες. Οι εγγυήσεις για το προϊόν παρέχονται από τον αντίστοιχο κατασκευαστή. Δεν παρέχουμε επιπλέον εγγυήσεις πέρα από αυτές που καθορίζονται από τον κατασκευαστή. Αν αισθάνεστε οποιαδήποτε αβεβαιότητα σχετικά με την εγγύηση ή τις οδηγίες που συνοδεύουν το προϊόν σας, επικοινωνήστε μαζί μας πριν τη χρήση για να σας βοηθήσουμε. Δεν μπορούμε να αναλάβουμε ευθύνη για τυχόν υπερευαισθησία σε συστατικά ενός προϊόντος ή δείγματος. Αν δεν είστε σίγουροι για το τι περιέχει το προϊόν ή το δείγμα, επικοινωνήστε μαζί μας πριν από τη χρήση/παραγγελία.
Το πακέτο σας παραμένει συνήθως περίπου 7 ημέρες στο σημείο παραλαβής. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, θα λάβετε 2 ειδοποιήσεις SMS και στη συνέχεια θα σας αποσταλεί υπενθύμιση μέσω επιστολής εάν το πακέτο δεν παραληφθεί, πριν επιστραφεί σε εμάς.
Αν δεν παραλάβετε την παραγγελία σας, το πακέτο επιστρέφει σε εμάς ως μη παραληφθέν. Θα χρεωθείτε τότε 250 κορώνες για όλα τα έξοδα που συνεπάγεται ένα μη παραληφθέν πακέτο.
Όταν φτάσετε στο ταμείο, θα βρείτε, πάνω δεξιά, μια γραμμή που λέει "Προσθέστε κωδικό έκπτωσης". Κάντε κλικ εκεί και εισαγάγετε τον κωδικό σας. Σημειώστε ότι το πεδίο είναι ευαίσθητο σε κεφαλαία και πεζά γράμματα. Αν εισάγετε τον κωδικό αντιγράφοντάς τον και επικολλώντας τον στο πεδίο, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει κενό πριν ή μετά τον κωδικό.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο έναν κωδικό ανά αγορά.